9 Eylül 2012 Pazar

Very Destroyed

Mavi Jeans Patti serisine bayılıyorum.  Rahatlığı hiçbir jeande yok. Skinny pantolonlardan sıkıldıysanız hem topukluyla hem düz ayakkabıyla kolayca kombinlenebiliyor pattiler. Ben kayalıklarda son favorim dolgu topuklu ayakkabılarla ne yapıyorum, hiçbir fikrim yok :)

I love Mavi Jeans' Patti series. I couldn't find its comfy in any jeans. If you are bored from skinny jeans, yo should try Patti to combine with both heels and flats. I have no idea what I'm doing with my favourite wedges among cliffs :)


d6 d1 1 d2 d4d5

Mavi Jeans Patti Jeans, Mudo top, Topshop Jacket , Michael Kors Watch, Zara Wedges

1 yorum:

  1. cok hos bir kombile cnm! cok yakisti sana ve denizle tabikide resimler güzel olurlar =)

    http://missyswelt.blogspot.de/

    YanıtlaSil

bloglovin