21 Eylül 2012 Cuma

Denim Skirt

Kot etek hiç bana göre bir şey değil. Bir de darsa hiç rahat edemem. Bu etekle de rahat edemedim ama üzerine uzun bir kazak giyince daha çekilir bir hal aldı. Öncesinde, yani akşamüstü hava soğumadan çektiğimiz fotoğraflar da bu şekilde. 

Denim skirt is not for me. If it is tight, I am not at ease. This skirt is more appropriate with a long sweater. Before the weather got cold, we took these pictures.


denim4

denim9

denim2

denim1

denim8

denim7

denim6

denim5

denim detay

Zara top, Forever New Necklace, Gina Tricot Skirt, Zara Wedges

9 yorum:

  1. rahat olmasa da yakışmış, arada bir giymelisin canm:) saçların boya mı ? kendi saçın mı ? sence ne renk tam olarak ? bana cevap yazarsan çok sevinirim zira bu aralar saç renkleri konusunda kafayı sıyırıcaam, boya zamanım geldi de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Saçlarım boya değil kendi rengi. Aslında daha açıktı rengi ama kestirince koyulaştı. Sanıyorum açık kestane ama küllü bir renk. kuaförler hep bu rengi tutturmanın zor olduğunu söylerler. boyayla aram olmadığı için bilemiyorum ama açık kahve tonları bu renge yakın olur sanırım..

      Sil
  2. saç rengin,modeli,canlılığı muthis.. bencede kot etek cok rahatsız bişey ama seninkinin tarzı çok hoş. kısacası çok güzel gözüküyorsun :)

    YanıtlaSil
  3. etek cok hoş, duz saclarla cok yakısmıs
    yenı bır blog actım takibe alırsan mutlu olurum;)
    http://www.nutswardrobefashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ben çok sevdim bu eteği :) zara üstünle şahane olmuş :) ancak dediğin gibi uzun kazakla farklı bir tarza bürünmüştür ve daha rahat olmuştur :)

    YanıtlaSil
  5. ben çok yakıştırdım sana bu eteği :)
    kolye ve bileklik çok şık:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Uzun zamandır kot etek giyen kadın görmüyordum, çok yakışmış. İşte bu :)

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuşsun, kot eteğin rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil

bloglovin