12 Şubat 2012 Pazar

İstanbul Fashion Week | Simay Bülbül

İstanbul Fashion Week kapsamında geçtiğimiz Perşembe günü defilesini gerçekleştiren Simay Bülbül, 2012 2013 Sonbahar - Kış koleksiyonunu Cumhuriyet Dönemi ilk Türk Dünya Güzeli Keriman Halis Ece'ye ithaf etti. Ece adını verdiği koleksiyonunda deri ve kürk detayları kış aylarının vazgeçilmez renkleri bordo, haki ve vizonlar tamamlıyor. Gece kıyafetlerinde ise 30'lu yılların silüetine uygun olarak tasarlanan uzun elbiseler ve tulumlar geniş yer tutuyor. Defilede kullanılan ayakkabılar ise Trendyol'un ayakkabı markası olan Ateliette tarafından sağlanmış.

5

1

2

3

4

6

23

2 yorum:

  1. Yaa, ben de ordaydım, niye görüşemedik Edacım, Yasemin de gelmiş hatta :(( Öyle bir harala gürele geçti ki zaten, hiçbişey anlamadım desem yalan olmaz. Yasemin in çekimine gidecektim o gün, o bile olmadı. Neyse, artık havalar düzeliyor, buluşalım ayrıca.
    Öpüyorum

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Canım ben de gidemedim bu sene basın bülteninden aldım görselleri. Yasemin'in çekimine de gidemedim :( ama buluşalım mutlaka, ben de çok istiyorum seninle tanışmayı. Ben de öpüyorum

    YanıtlaSil

bloglovin