19 Eylül 2011 Pazartesi

H&M Modern Classics Collection

Daha önce sizlere H&M Versace işbirliği için Donatella Versace ile yapılan röportajdan bahsetmiştim bu yazıda. H&M için video filmler hazırlayan Barracuda şirketi, erkekler için stil önerileri içeren H&M markasının yeni görücüye çıkan "Modern Classics" koleksiyonundan parçalarla hazırlanan kombinlerin olduğu aşağıdaki videoyu göndermiş. Erkekler için oldukça faydalı öneriler sunan Tom Stubbs'a kulak vermenizi öneririm beyler!

I have mentioned before the interview with Donatella Versace for H&M Versace collobariton in this post. Barracuda company which produces H&M press films sent me this video which includes style tricks for men with H&M "Modern Classics" collection pieces. I suggest you guys to attend Tom Stubbs who gives useful style advices for men!



1 yorum:

  1. Ben de eşime seyrettiricem bunu :)) Canım çok teşekkür ederim yorumun için. Bu arada blog listende ben de varım ha?, yeni gördüm, çoooook mutlu oldum gerçekten. Çok teşekkürler

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil

bloglovin