31 Ocak 2013 Perşembe

Homemade Bread

Son zamanlarda beyaz ekmeği fazla tükettiğimizin farkına vardım. Bildiğiniz gibi beyaz ekmek hiç doyurmuyor ve yedikçe daha fazla yiyorsunuz, bu da daha fazla kalori demek. Sonunda kendi ekmeğimizi kendim yapmaya karar verdim ve markette tesadüfen Sinangil'in 7 tahıllı ununu gördüm. Yedi tahıllı ekmek yapmak için de buradaki tarifi kullandım. Bence gayet lezzetli ve doyurucu bir ekmek oldu; en azından sağlıklı ve içine ne konulduğu belli.

I've made homemade bread with the flour which contains seven cereals. It's very delicious and healthy. At least, I know what was put in. 



2 yorum:

  1. looks yummy!

    www.missysworld.com

    YanıtlaSil
  2. I've always wanted to make homemade bread!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    YanıtlaSil

bloglovin