13 Ekim 2011 Perşembe

One Fine Day in İstanbul

İzmir'de yaşadığım süre boyunca en çok özlediğim yerlerden biri Bebek'tir. Nedense İstanbul'un o tarafları bana hep daha güzel ve sakin gelmiştir. Oldukça güzel bir sonbahar gününde Ortaköy'den Bebek'e uzanan, ordan da Akaretler'de sona eren günden fotoğraflar :) 

Along the time I lived in İzmir, one of the place that I missed mostly is Bebek. I don't know why but that side of İstanbul sounds like more beautiful and peaceful. Here is the pictures which were taken in a pretty nice autumn day from Ortaköy to Bebek, and then finished in Akaretler.

P.S.: Baya kilo aldığımın farkındayım, spora başlama vaktim geldi, hatta geçiyor..
P.S.: I'm aware that I've put on weight, I have to start the gym..

blog7

blog5
Koton elbise ve ceket, Penti çorap, Hunter botlar, Mango çanta
Koton dress and jacket, Penti tights, Hunter boots, Mango bag

blog4

blog3

blog2

blog1

blog6

blog8
Bu Garfield kılıklıyı Ortaköy'de görürseniz mıncıklamadan geçmeyin :)

8 yorum:

  1. Guzelim benim cok hos olmusun... Ceketini cok begendim... ;))) Bende Bebek'i gorur gormez cok sevdim, bir Ankara'li olarak Istanbul'u bu kadar ozlemem sanirim bu sehirin gercekten ozel oldugunu gosteriyor :DDD Seni kocaman opuyorum xxx

    http://emilietrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ahh kuzucum orada olmayı çok isterdim...Bu arada çok tatlısın maşallah :)

    YanıtlaSil
  3. I see you installed the Wheretoget.it widget :) Nice ! What do you think of it ?

    Romain, Wheretoget.it Founder

    YanıtlaSil
  4. It is soo useful :) I will use it all of my outfit posts :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de İzmir İstanbul arasında gecen hayatı son 4 aydır İzmirde devam eden biri olarak oraları çooooook özledim fotolara bakarkn içim gitti. Ah İstanbul :(

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Istanbul is so beautiful, I went there 2 years ago to attend a wedding. Really want to go back some day!

    Thanks for becoming a member of my blog! I will follow you too!

    Kiss from Berlin!

    Mandy

    http://mandykoster.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. i like your Hunter:)...and beautiful cat:)!!!

    visit my blog and follow me if you like it

    Roberta

    YanıtlaSil
  8. I love this whole outfit!

    www.absurdlypeculiar.blogspot.com

    YanıtlaSil

bloglovin