21 Temmuz 2011 Perşembe

A Casual Day

Sonunda Zara'dan aldığım müthiş rahatsız ama muhteşem görünen ayakkabıları giyebildim. Asimetrik Zara ayakkabıları uzun piliseli etek ve Ajda'nın fotoğrafını bastırdığım beyaz t-shirtle kombinledim. T-shirtü uzun zaman önce yaptırmıştım fakat ilk kez fotoğraflayabildim. Ajda'nın fotoğrafını bastırma sebebim ise Türk ikonların t-shirtlerde tekstil sektöründe yer almamasıydı. Tabi ben yaptırdığımda ne Twist'in Ajda koleksiyonu vardı ne de Koton'un Türkan Şoray koleksiyonu. İtiraf etmeliyim ki benim t-shirt'üm Twist için hazırlanan Ajda koleksiyonundakilerden daha iyi oldu, en azından seçilen fotoğraf açısından..

bu8 (2)

Romwe Skirt ● Zara Shoes ● E-bay Bag ● Mudo T-shirt 

bu6 (2)

bu3 (2)

bu1 (2)

bu2 (2)

bu4 (2)

bu5

bu7

Konak'ta gün batımı..
sunset in Konak

8 yorum:

  1. Cok guzel kombin, pek begendim sana da cok yakismis cnm.

    YanıtlaSil
  2. Wuhuuuu süpper bir kombin postu olmuş canım.Ne zamandır bekliyordum fotoğraflarını harikasın ne diyeyim :

    YanıtlaSil
  3. Şahane bayıldım özellikle rahatsız ama muhteşem görünümlü ayakkabılara :)

    YanıtlaSil
  4. Ayakkabın çok hoş.İyi günlerde kullan.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. çok şık çok güzel bir kombin olmuş ajda'lı tişört fikri de süper
    geçenlerde ben de zara'dan bu ayakkabıların çok benzerini aldım ayağımı çok sıktığı için olduğu gibi geri verdim :D sanırım ön kısmını biraz daha geniş yapmalılar :s

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim güzel yorumları için herkese :)

    Ece, ayakkabılar rahatsız biraz haklısın ama çok güzel göründükleri için kıyamıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. çok harika merakla takip ediyorum

    YanıtlaSil

bloglovin