26 Haziran 2011 Pazar

Summer Sickness

1 haftadır hastalıklarla uğraşıyorum. Önce dudağım kafam kadar şişti, sonra diş ağrılarıyla uğraştım. yirmilik dişlerim çıkıyor ve ameliyatla alınması gerekiyor. Ağrı kesicilerle ayakta durmaya çalışırken bu sefer de ilaç alerjisinden dudağım şişti. Neyse ki acilde derdime derman oldular ve şu an ağrılarım dinmiş durumda. 

Saçımı toplamaktan nefret ederim, tokaya tahammül edemem ama İzmir'in yaz sıcağında mecburen topluyorum. Bu yüksek bel etekler ise yazın kurtarıcısı durumunda benim için, hergün giyebilirim.. 

Bodrum'dan döndüğümde Yasemin'le çekim heyecanı öncesi buluştuğumuz gün çekilmiş fotoğraflar bunlar. Yorgunluğum nasıl da gözlerimden belli oluyor.. 


alsancak1

Zara Skirt ● F&F T-shirt ● Deichmann Sandals ● Accessorize Bracelets and Bag

alsancak4

alsancak3

alsancak2

8 yorum:

  1. heey buluştuğumuz gün ;) bronzluğuna hayran kalmıştım ... ha bir de kaşların vardı dimi;)

    YanıtlaSil
  2. hii sahanee! aynı etek bende de var ama bana bu kadar yakışmıyorr o:)

    kıyamam bebeğim dikkat et kendine ;9 muahh :*

    YanıtlaSil
  3. Yasemin, evet buluştuğumuz gün :) teşekkür ederim tatlımm <3

    Yasemen, sana da yakışır kuzum niye yakışmasın ;)
    dikkat ediyorum artık sağlığın kıymetini bilmek lazım..

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir kombin,tam yazlık,tam izmirlik bayıldım...bronzlukta ne yakışmış bizim fıstığa...:D

    YanıtlaSil
  5. toplu saç yakışmış tatlım.
    çok hoş gözüküyorsun =)

    beklerim
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. ya ben eteğine bayıldım acaba yeni sezon mu bu etek? tesekkürler

    YanıtlaSil
  7. habinos teşekkür ederimm ;)

    adsız, etek bu sezondan değil geçen yaz sezonundan..

    YanıtlaSil

bloglovin