1 Ocak 2011 Cumartesi

Welcome Two Thousand Eleven

Yeni yıla hayal ettiğim şekilde girememiş olsam da, gittiğimiz mekanın yaş ortalaması 40 olsa da, final ve vizeleri aklımdan çıkaramadığım için sarhoş olmayı bile becerememiş olsam da ben 2011'den ümitliyim. Okulu bitirdiğim, geleceğim adına iyi şeyler yaptığım bir yıl olacak. Herkes için de hayallerinin gerçekleştiği bir yıl olmasını dileyerek yılbaşı gecesinden fotoğraflarla yazımı sonlandırıyorum. Herkese mutlu mutlu yıllar!!

Photobucket

I'm wearing H&M Fashion Against Aids Dress, Handmade Clutch via Şeyma, Mango Bracalets, Jeffrey Campbell Wedges via Solestruck , Penti Tights

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Şeyma diktiği bu şahane clutch ile beni büyük bir dertten kurtardı. Arasam leoparlı clutch bulamazdım büyük ihtimalle. Kendisene çok teşekkür ediyorum. Umarım onun taktığı broşu çıkarıp kendi broşumu taktığım için bana kızmaz :)
Photobucket

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bloglovin